Tlačové správy

Výsledky Mitsubishi Motors Europe za 9 mesiacov kalendárneho roka 2019 - predaných 134 886 vozidiel* (+7%)

18. 10. 2019 | ASX, Outlander, Outlander PHEV, Eclipse Cross, L200, Space Star | MY20 | O spoločnosti

Bratislava / Amsterdam, 18. október 2019 - Mitsubishi Motors pokračuje v úspešnom ťažení na najnáročnejšom automobilovom trhu sveta.

Na klesajúcom európskom trhu (- 1.6%)** vzrástol predaj Mitsubishi Motors Europe (MME) od januára do septembra 2019 o +7% na 134 886 vozidiel. K predajným výsledkom v tomto regióne* významne prispeli najmä dva nízkoemisné modely: Space Star / Mirage a Outlander PHEV (42,5% z celkového súhrnného objemu predaja):

  1. Space Star/Mirage:                    Predaných 30 373 vozidiel (+12 %)
  2. Outlander PHEV:                        Predaných 26 934 vozidiel (+78 %)
  3. ASX (predchádzajúca verzia):   Predaných 24 585 vozidiel (-7 %)
  4. Eclipse Cross:                             Predaných 22 126 vozidiel (+8 %)
  5. L200 (predchádzajúca verzia):  Predaných 18 450 vozidiel (+12 %)

Technologická vlajková loď Outlander PHEV okrem toho zostáva za prvých deväť mesiacov tohto kalendárneho roka aj naďalej najlepšie predávaným plug-in hybridom v Európe (naprieč všetkými značkami, všetkými automobilovými segmentami, všetkými typmi karosérie - zdroj: JATO - 12 najväčších trhov EÚ). Od svojej premiéry v októbri 2013 sa pre tento model v Európe rozhodlo celkom 151 735 zákazníkov.

V sledovanom období sa ambície značky opierali o 32 európskych distribútorov* Mitsubishi Motors; tu je desiatka tých najväčších z nich:

  1. Nemecko:                  Predaných 41 930 vozidiel (+3 %)
  2. Veľká Británia:         Predaných 22 625 vozidiel (-6 %)
  3. Španielsko:               Predaných 11 969 vozidiel (+20 %)
  4. Taliansko:                 Predaných 7 342 vozidiel (+51 %)
  5. Francúzsko:              Predaných 7 068 vozidiel (+40 %)
  6. Holandsko:                Predaných 5 710 vozidiel (-3 %)
  7. Švédsko:                   Predaných 4 881 vozidiel (+31 %)
  8. Poľsko:                     Predaných 4 864 vozidiel (+21 %)
  9. Rakúsko:                   Predaných 4 286 vozidiel (-13 %)
  10. Nórsko:                     Predaných 4 200 vozidiel (+15 %)

Výzvy a príležitosti

Mitsubishi Motors Europe má radosť z výsledkov dosiahnutých za uplynulých 9 mesiacov, avšak je si plne vedomé náročného obchodného prostredia, ako uvádza Bernard Loire - prezident a generálny riaditeľ MME: "Mitsubishi Motors dnes na európskom trhu ťaží zo svojho jedinečného postavenia, ktoré stavia na spojení technológií SUV vozidiel a plug-in hybridného pohonu, povestnej kvality a technických schopností našich vozidiel, rovnako tak ako prezieravosti v oblasti emisných predpisov. Spoločne s Mitsubishi Motors Corporation (MMC), našimi európskymi distribútormi a naším tímom v MME nepochybne dokážeme tieto aktíva ďalej rozvíjať."

Loire ďalej doplnil: "Sme si však plne vedomí toho, že sa obraciame v protivetre - danom vonkajšími faktormi, ktorým čelí celý automobilový priemysel, od vysokej volatility menových kurzov až po neistoty v politických a obchodných záležitostiach."

Bernard Loire na záver okomentoval: "To je jeden z ďalších dôvodov, prečo sa v Európe držíme stratégie udržateľného rastu, t.j. rozvoj imidžu našej značky má vyššiu prioritu ako honba za objemami, čo dokladáme radom nových produktov, počnúc novými modelmi ASX a L200, ktoré práve teraz uvádzame na trhy naprieč celou Európou."

*33 trhov / 32 distribútorov, s výnimkou Ruska / Ukrajiny, vrátane L200

** Údaje ACEA: predaje v Európskej únii – 9 mesiacov CY19

***

O MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation (MMC), sídliaca v japonskom Tokiu, je globálny výrobca automobilov s konkurenčnou výhodou v segmente vozidiel SUV a pick-upov, elektromobilov a plug-in hybridných elektromobilov. Svoj prvý automobil vyrobila skupina Mitsubishi pred viac ako storočím. Od tej doby sme mnohokrát preukázali náš ctižiadostivý a často aj prelomový prístup v rámci rozvoja nových automobilových segmentov a priekopníckeho zavádzania najmodernejších technológií. Stratégia našej značky, tesne prepojená s genetickou výbavou Mitsubishi Motors, osloví ctižiadostivých vodičov pripravených dať zbohom zaužívaným predstavám a chopiť sa zmeny. V súlade s týmto mentálnym postojom predstavila Mitsubishi Motors v roku 2017 svoju novú stratégiu značky, odzrkadľujúcu sa v slogane "Drive your Ambition" - spájajúcu individuálnu mobilitu a schopnosť pozerať dopredu, v súlade s vytrvalým dialógom medzi značkou a jej zákazníkmi. Mitsubishi Motors je dnes odhodlané priebežne investovať do nových pokrokových technológií, atraktívneho dizajnu a vývoja produktov s cieľom ponúkať zákazníkom po celom svete zaujímavé a originálne nové vozidlá. 

 

 


Súvisiace fotografie

L200 nová Outlander PHEV

Podobné súbory

Na stiahnutie