Tlačové správy

SÚŤAŽ GOOD DESIGN AWARDS 2019 - NAJVYŠŠIA POCTA PRE FIRMY SKUPINY MITSUBISHI

25. 02. 2020 | Kei cars | MY20 | Produktové

Bratislava / Amstelveen, 25. február 2020 – V predvečer 150. výročia svojho založenia, ktoré koncern Mitsubishi združujúci množstvo spoločností oslávi v tomto roku, skórovalo Mitsubishi v súťaži Good Design Awards 2019, okrem iného aj novým minivanom Delica D:5 spoločnosti Mitsubishi Motors či mini vozidlami eK Wagon & eK X zo segmentu tzv. „kei-cars“, predávanými v Japonsku.

Súťažné zápolenie Good Design Awards, založené v roku 1957, je v rámci Japonska jediným komplexným hodnotením a prejavom uznania v oblasti dizajnu. V roku 2019 sa do súťaže prihlásilo 4 772 dizajnérskych projektov. Ako komentuje list Mitsubishi Monitor: "Nápady a metodika Good Design nám naznačujú, ako lepšie pristupovať k nášmu životu a k práci."

Z ďalších víťazov v rámci koncernu Mitsubishi vyberáme:

- Mitsubishi Real Estate Group: Obytný dom - The Parhouse Azamino 1-chome

- Nikon: Systém pre bez zrkadlovky - bajonet Nikon Z

- AGC: Sklenená anténa – WaveattochTM

- Mitsubishi Electric: Fototlačiareň pre komerčné použitie - CP-M1E, CP-M1A, CP-M1N

- Tokyo Marine Group: stránka s cenovými ponukami autopoistenia - poistenie E-design

- Mitsubishi Fuso Truck and Bus - Vyhliadkový autobus - Aero Queen

Ďalšie informácie nájdete na: https://www.mitsubishi.com/en/csr/mpac/monitor/

O MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation (MMC), sídliaca v japonskom Tokiu, je globálny výrobca automobilov s konkurenčnou výhodou v segmente vozidiel SUV a pick-upov, elektromobilov a plug-in hybridných elektromobilov. Svoj prvý automobil vyrobila skupina Mitsubishi pred viac ako storočím v roku 1917. Od tej doby sme mnohokrát preukázali náš ctižiadostivý a často aj prelomový prístup v rámci rozvoja nových automobilových segmentov a priekopníckeho zavádzania najmodernejších technológií. Stratégia našej značky, tesne prepojená s genetickou výbavou Mitsubishi Motors, osloví ctižiadostivých vodičov pripravených dať zbohom zaužívaným predstavám a chopiť sa zmeny. V súlade s týmto mentálnym postojom predstavila Mitsubishi Motors v roku 2017 svoju novú stratégiu značky, odzrkadľujúcu sa v slogane "Drive your Ambition" - spájajúcu individuálnu mobilitu a schopnosť pozerať dopredu, v súlade s vytrvalým dialógom medzi značkou a jej zákazníkmi. Mitsubishi Motors je dnes odhodlané priebežne investovať do nových pokrokových technológií, atraktívneho dizajnu a vývoja produktov s cieľom ponúkať zákazníkom po celom svete zaujímavé a originálne nové vozidlá.


Súvisiace fotografie

Kei cars

Podobné súbory

Na stiahnutie